Michał Całka Michał Całka
102
BLOG

6 do 7 miliardów

Michał Całka Michał Całka Polityka Obserwuj notkę 35

6 do 7 miliardów ludzi nie mieszka w Polsce.
6 do 7 miliardów ludzi nie mówi po polsku.
6 do 7 miliardów ludzi nie ma pojęcia, co się dzieje w Polsce. 6 do 7 miliardów ludzi nie ma nawet pojęcia, że nie ma o tym pojęcia. Niektórzy nie mają pojęcia, że Polska istnieje.
6 do 7 miliardów ludzi buduje swój kapitalizm, socjalizm, albo coś kompletnie innego. Część z nich pilnuje, żeby im się ich system nie rozleciał, albo nie zbankrutował.
6 do 7 miliardów ludzi albo mieszka w pałacach, albo w całkiem przyzwoitych mieszkaniach, albo w ruderach, albo w ogóle nie mieszka.
6 do 7 miliardów ludzi ma swoje własne katastrofy komunikacyjne, biologiczne, epidemie, trzęsienia ziemi, albo tsunami.
6 do 7 miliardów ludzi żyje we względnym spokoju, albo właśnie wyrzyna się z kompletnie nieistotnych powodów.
6 do 7 miliardów ludzi w większości nie jest katolikami, a nawet chrześcijanami. Muzułmanie, hinduiści, buddyści, shintoiści, Sikhowie, Żydzi, bahaici, dżinici, rastafarianie i liczni przedstawiciele rozmaitych religii i wierzeń ludowych stanowią 4-5 miliardową większość.
6 do 7 miliardów ludzi na świecie żyje sprawami kompletnie odmiennymi niż Polacy. Oni nie wiedzą nawet, że można mieć takie problemy, jak my.
6 do 7 miliardów ludzi kocha się, rodzi dzieci, albo umiera z rozmaitych powodów. Niektórzy żyją w samotności, inni są gejami, lesbijkami, osobami bi-, lub transseksualnymi.
6 do 7 miliardów ludzi to nasi bracia i siostry. Wystarczy ruszyć tyłek 500 km na wschód, zachód, północ, albo południe, że by znaleźć się wśród 6 do 7 miliardów naszych braci i sióstr.

A co mnie to, dziańdzia, wszystko obchodzi?!
Jestem Polakiem, mieszkam w Polsce i mam obowiązki polskie.
Jestem Polakiem i mówię po polsku. Jak ktoś chce pogadać, to niech się nauczy.
Jestem Polakiem i nie chcę żadnego kapitalizmu, ani socjalizmu. Ma być normalnie, czyli dobrze.
Jestem Polakiem i jestem porządnym katolikiem. Co mnie obchodzą żydzi i inni poganie? Do mnie niech nie podchodzą. Bez Boga ani do proga.
Jestem Polakiem i sobie nie życzę gejów, lesbijek i innego pedalstwa, które tylko molestuje nasze dzieci.
Jestem Polakiem i Europa niech wyp...ada ze swoją aborcją, eutanazją, przeszczepami i in vitro, cokolwiek to jest.
Jestem Polakiem i mam swoją Katastrofę, największą na świecie. Co mnie obchodzą inne katastrofy?
Jestem Polakiem i mam swojego Króla, brata poprzedniego Króla, który zginął śmiercią bohaterską i męczeńską, w podłym i podstępnym zamachu, przygotowanym przez zdrajców i wrogów Ojczyzny.
Jestem Polakiem i żądam budowy pomników Katastrofy. Z krzyżem. Wszędzie.
Jestem Polakiem i żądam Restauracji Wielkiego Majątku Polski, rozkradzionego przez ostatnie 20 lat wskutek złodziejskiej prywatyzacji. (Nie dotyczy Rządu Olszewskiego i IV RP.)
Jestem Polakiem i żądam bezpłatnej służby zdrowia. Jak Niemcy chcą, to mogą nam prywatnie wybudować szpitale. A potem niech sp...adają.
Jestem Polakiem i chcę katarynę na fejsbuku. (Co to jest kataryna i fejsbuk?)
Jestem Polakiem i Ruscy i Niemcy mają nam płacić. Amerykanie też mają nam płacić. Wszyscy mają nam płacić.
Jestem Polakiem i Polska jest najważniejsza.
Jestem Polakiem i co mnie w ogóle obchodzą inni?

Jak się nazywa ta choroba?...

Najgorszego sortu sierota po Unii Wolności, a ostatnio także po Konstytucji i demokratycznym państwie prawa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka